Ένα συγκινητικό σημείωμα από τον σπουδαστή του ΙΕΚ των Φυλακών Β. Λ., νικητή του διαγωνισμού για το λογότυπο του Δικτύου.

Το παραθέτουμε παρέα με το έργο του, χωρίς σχόλια, με την ευχή να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τους δρόμους και τις ευκαιρίες που του προσφέρει η ζωή.  

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κα Ελένη Λιτζαροπούλου η οποία μου απένειμε έναν έπαινο από τους πιο σημαντικούς της ζωής μου γιατί αφορά έναν άνθρωπο - πρότυπο προσφοράς για τους συνανθρώπους του όπου χάρις στον Δάσκαλο Γεώργιο Ζουγανέλη σπούδασα κι εγώ όπως και εκατοντάδες συμμαθητές μου που επιδιώκουν μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή που αναφέρεται στην συμμετοχή μου στον διαγωνισμό λογοτύπου για το Δίκτυο για τον Πολιτισμό και την Εκπαίδευση στις φυλακές «Γεώργιος Ζουγανέλης» το οποίο ορίστηκε ως επίσημο λογότυπο του Δικτύου.» 



Γραφιστικές Εργασίες

Γραφιστικές Εργασίες